25 June 2008



My Posh Beg

Camne la nak hilang kan seketul posh beg aku ni…huhu..dh abis modal dah nak diet..heheh pas makan vegeta, mkn betik tu pun x jadik2…

Maunya tak boroi perut aku ni …budak umah aku yaitu taro yang rajin sangat dan selalu aje masak nasik dan lauk yang sedap bisa membuatkan aku sentiasa tak tahan dan geeram aje nk makn.kalau x makan rugi. bila makan tu kena la tambah sebab special sangat.kire sikit lagi la nak teng mak aku masak...tau tak taro masak apa kemarin??? masak nasik rempah lauk ayam goreng berempah, mau nya x boroi aku nih,

Ape pun aku mesti tanamkan tekad nak turun kan smpai 65kg. ari tu mase nak dtg sini 64 aje mara kehadapan la, xde sape pun bleh pootong punye my posh bag ni, kekadang rase sayang aje nak buang seketul lemak ni….sebab seketul lemak ni la kenangan aku makan makanan sedap yang dimasak oleh ahli bait aku yakni tarooooo..dan assistant nya q…dan kekadang rasa masakan cuki yang tidak kurang hebatnya dari segi pedaas la…ari tu dia masak sambal. Perghhhh….air mata kuar tp tgk suap aje ke mlut…rase sdp aje..tpi pedas tu yang x tahan…bikin aku perit aje nanti nak membuang..

Pepun team kidu in jambi + Nik koyei is the best fren in the wol…disamaping meng, bangsat, brhim, amir n dag eng..aku akan rindu korang smpai bila-bila…

No comments: